Photobucket

Tuesday, September 23, 2008

သံုးရက္က်မွ


ႏိုင္ငံတကာ အမ်ိဳးသမီး ညီလာခံတစ္ခု က်င္းပသည္။ ကမာၻအရပ္ရပ္မွ အမ်ိဳးသမီး အမ်ားအျပား တက္ေရာက္ၾကသည္။

အေမရိကန္ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္က သူ႕အေတြ႕အၾကံဳကိုေျပာျပသည္။
"ကၽြန္မ ေယာက်္ားနဲ႕ လက္ထပ္တဲ့ေန႕မွာပဲ သူ႕ကို ေျပာလိုက္တယ္။ ကၽြန္မ သန္႕ရွင္းေရး မလုပ္ႏိုင္ဘူး၊ အိမ္မရွင္းႏိုင္ဘူးလို႕။ အဲ့ဒီေနာက္ သူ႕ကို တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ မျမင္ရဘူး။ သံုးရက္ေျမာက္ေန႕မွ သူပံုးတစ္ပံုးနဲ႕ ျပန္ေရာက္လာတယ္။ ပံုးထဲမွာ စက္ရုပ္တစ္ရုပ္၊ အဲ့ဒီ စက္ရုပ္က သန္႕ရွင္းေရး လုပ္ေပးတယ္။ အိမ္ရွင္းေပးတယ္"

အဂၤလိပ္ အမ်ိဳးသမီး အလွည့္ေရာက္လာသည္။
"ကၽြန္မလည္း ေယာက်္ားနဲ႕ လက္ထပ္တဲ့ေန႕မွာ ေျပာလိုက္တယ္။ ကၽြန္မ ထမင္း မခ်က္ႏိုင္ဘူး၊ ပန္းကန္လည္း မေဆးႏိုင္ဘူးလို႕။ တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ မျမင္ရဘူး။ သံုးရက္ေျမာက္ေန႕မွ ေသတၱာတစ္လံုးနဲ႕ ျပန္ေရာက္လာတယ္။ ေသတၱာထဲမွာ စက္ရုပ္တစ္ရုပ္၊ အဲ့ဒီ စက္ရုပ္က ထမင္းခ်က္ေပးတယ္၊ ပန္းကန္ေဆးေပးတယ္။

ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး အလွည့္သို႕ ေရာက္လာရာ ...
"ကၽြန္မလည္း ေယာက်္ားနဲ႕ လက္ထပ္တဲ့ေန႕မွာ ေျပာလိုက္တယ္။ ကၽြန္မ တံျမက္စည္း မလွည္းႏိုင္ဘူး၊ ေရမခပ္ႏိုင္ဘူး၊ ထမင္းမခ်က္ေပးႏိုင္ဘူး၊ ပန္းကန္လည္း မေဆးႏိုင္ဘူး။ တစ္ရက္ မျမင္ရဘူး။ ႏွစ္ရက္မျမင္ရဘူး။ အဲ့.. သံုးရက္ေျမာက္ေန႕မွာ ဘယ္ဖက္ မ်က္လံုးက နည္းနည္း ျပန္ျမင္လာတယ္" :D :D :D

Source : mmcp

3 comments:

Anonymous said...

ေတာ္ေတာ္ရယ္ရတယ္... :) :). ျမန္မာေယာက်ၤားေတြရဲ႕ အစြမ္းေပါ့ဗ်ာ.. :) :D

Anonymous said...

ae lo lu myo mha bamar yout kyar so yin, a myanmar a may tway dote yin kyoe pyi!

thonn thonn said...

ဟား ဟား.. ျဖစ္ရမယ္။ ရယ္ရတယ္ကြ။