ဒီေန႔.ေတာ့အရင္တစ္ေခါက္က မျပီးဆုံးေသးတဲ့ဇတ္လမ္းကိုဆက္လက္တင္ျပပါမယ္။ အင္ဂ်င္နဲ႔ ထုတ္လုပ္ပုံ အေၾကာင္းေျပာျပီးျပီဆိုေတာ့ ဒီတစ္ေခါက္ ေတာ့ A380 ၏အတြင္းပိုင္းတည္ေဆာက္ထားပုံ အေၾကာင္းအဓိက ရွင္းလင္းသြားပါမယ္။ အင္ဂ်င္နီးယားရင္းအံ့ဖြယ္- A380 (အပိုင္း- ၁) အေၾကာင္း မသိေသးရင္လည္း အရင္ သြားဖတ္လိုက္ပါဦးေနာ္။ ျပီးမွ ဒီအပိုင္း - ၂ ေလယာဥ္ အတြင္းပိုင္း အေၾကာင္းကို လာဖတ္ေပ့ါ။ အပိုင္း - ၁ ဖတ္ျပီးတဲ့ လူေတြကလည္း အပိုင္း - ၂ ကို တစ္ခါထဲ ဖတ္ႏိုင္ပါတယ္။
အတြင္းပိုင္းဖြဲ႕စည္းထားပုံ
A380 ကို အဓိက အမ်ိဳးအစား နွစ္မိ်ဳး -
၁။ 3-class configuration and
၂။ single-class economy configuration ဟူ၍ ခဲြျခားလို႔ရပါတယ္။
ဒီမွာေတာ႔ 3- class configuration အေၾကာင္းေျပာျပလိုပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ႔ single-class economy configuration မွာ ရိုးရိုးတန္းဘဲရိွလို႔ ဘာမွထူးထူးျခားျခားမရွိပါဘူး။ 3-class configuration မွာေတာ့ သင္ေငြဘယ္ေလာက္ျဖဳန္းနိုင္လဲေပၚမူတည္ျပီး အဆင့္ ၃ ဆင့္ခြဲျခားထားပါတယ္။ (ကၽႊန္ေတာ္ကေတာ့ ရိုးရိုးတန္းေတာင္ မနည္း ၾကိဳးစားစီးေနရတယ္) ယင္း အဆင့္သုံးဆင့္ကေတာ့ ပထမတန္း၊ အထက္တန္း နွင့္ ရိုးရိုးတန္းတို႔ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ Airbus ၃၈၀ ကေတာ႔ ၂၁ ရာစုထြက္ ေလယာဥ္နဲ႔ အညီ ေရွး ေလယာဥ္ေတြထက္ ေလယာဥ္ အတြင္း ဧရိရာ ၅၀ ရာခိုင္နွန္း ပိုျပီး က်ယ္၀န္း ပါတယ္။ A380 က ေနရာက်ယ္က်ယ္ နွင့္ သက္ေတာင္႔ သက္သာ ေနရမုွ၊ ေလယာဥ္ အတြင္း အပန္းေျဖေသာ ေနရာ၊ Bar ၊ duty-free shops နဲ႔ Beauty Salon တို႔ကုိ ခရီးသည္ေတြ အတြက္ ထားရိွ ထားပါတယ္။ Virginia Atlantic ရဲ့ အထက္တန္း မွာဆို Bar ရိွယုံတင္မက၊ ေနာက္က်လွ်င္ Casino ကို ေလယာဥ္ေပၚ ေတာင္ တင္မယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။
Airbus ၏အဓိကျပိဳင္ဘက္ေတြတက္ သုံးပုံပုံတစ္ပုံ ေနရာပုိ၍ ေပးနိုင္ျခင္းနဲ႕ အညီ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ အေၾကာဆန္႔နိုင္ေသာ ခုံမ်ားကိုထားရိွသည္။
ပထမအထပ္တြင္ ဆိုင္ခန္းမ်ား၊ ဘား၊ စားေသာက္ဆိုင္ နွင့္ Casino ထားရိွထားသည္။
ပထမတန္းနဲ႔ အထက္တန္း A380 လက္မွတ္၀ယ္သူမ်ားသည္ အျခားေလယဥ္မွာထက္ ပိုမိုဇိမ္ခံနိုင္မည္ျဖစ္သည္။
ပထမတန္းတြင္ ကိုယ္ပို္င္ နွစ္ေယာက္အိပ္ကုတင္မက gym ပါရိွသည္။
A380 ၏အထပ္နွစ္ထပ္ကိုဆက္ထားေသာ ေလွကား ကိုေတြရပုံ။
A380 ေပၚရိွ သီးသန္႕အိပ္ခန္း။
တခိ်ဳ႔ေလယဥ္ Airline မ်ားသည္ ပိုေနေသာေနရာမ်ားတြင္ Casino နွင့္ အိပ္ခန္းမ်ားထားရိွၾကသည္။
တာရွည္ခရီးသြားသူမ်ားအတြက္ A380 သည္ အေကာင္းဆုံး ေပစြမ္းနိုင္သည္။
ခရီးသည္အတြက္ Bar နွင္႔ socializing area ကိုေတြ႔ရပုံ။
Boeing 747 နဲ႔ယွဥ္ရင္ A380 ဟာ ခရီးသည္ အေရအတြက္ သယ္ေဆာင္နိုင္နုွန္းနွင့္ ခရီသြား စရိတ္ သက္သာမွုမွာ သိသိသာသာ တိုးတက္လာတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ထို႔ျပင္ ထုိင္ခုံေနရာ လည္း ပိုက်ယ္ကာ အသုံးအေဆာင္ ပစၥည္းမ်ားလည္း Boeing 747 ထက္ ပိုမို သာလြန္ပါတယ္။ A380 ၏ ခရီးသည္ ၅၅၅ ေယာက္ သယ္ေဆာင္ နိုင္နွုန္းဟာ Boeing 747 ၏ ခရီးသည္ သယ္ေဆာင္နိုင္နွုန္းထက္ ၃၅% ပိုျပီး ေလယာဥ္ အတြင္း ကိုယ္ထည္ ကလည္း ၅၀% ပိုက်ယ္ပါတယ္။ အကယ္၍ ခရီးသည္ ၈၅၃ ေယာက္ ဆ့ံေသာ single-class configuration ကို ၾကည့္လွ်င္ေတာ့ ခရီးသည္ အေရအတြက္ နွစ္ဆ နီးပါး ပို၍ သာလြန္တာကို ေတြ႔ရိွ ရပါတယ္။
တိတိက်က်ေျပာရလွ်င္ေတာ့ ရိုးရိုးတန္း ထိုင္ခုံေတြဟာ ၁ လက္မနီးပါးပို၍ က်ယ္ပါတယ္။ ပထမတန္း ထိုင္ခုံေတြကို ကုတင္ အတြက္ ေျပာင္းလုိ႔ရပါတယ္။ ေလယာဥ္ ကုမၸဏီ အမ်ားစုဟာ ဇိမ္ခံေလယဥ္ထက္ efficiency ေကာင္းေသာ ေလယဥ္ကိုပိုၾကိဳက္ ျခင္းနဲ႔အညီ A380 က နည္းပညာသစ္ေျမာက္မ်ားစြာကို အသုံးျပဳျပီး ယင္း အခ်က္နွစ္ခ်က္လုံးကို ဆန္ခ်ိန္မွီေအာင္ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ေအာင္ တည္ေဆာက္ ထားပါတယ္။
သိပံၸေမာင္ပိန္
Thursday, September 25, 2008
အင္ဂ်င္နီးယားရင္းအံ့ဖြယ္- A380 (အပိုင္း- ၂)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
ေနရာပုိက်ယ္တယ္ဆုိလုိ႔ ႀကိဳက္သြားၿပီ။
Airbus နဲ႔ ဗမာျပည္ျပန္မယ္ကြ။ :P
ခက္တာက A380 ဆင္းႏုိင္တဲ့ ေလယာဥ္ကြင္းမရွိေတာ့လဲ ရန္ကုန္နားေရာက္ရင္ ေလထီးနဲ႔ ခုန္ခ်ရမွာေပါ့ေလ။ :P :P
ေပဖူးရယ္ Transit အရင္လုပ္ေပါ့ .. ပိန္းလိုက္တာ..
ဒီ Airbus မေျပာနဲ႕ 747 ဆင္းလို႕ တစ္ျမိဳ႕လံုးတုန္ခါသြားရင္ ဒုကၡ.. Airbus လည္းဆင္းေရာ ျမဳပ္၀င္သြားဦးမယ္.. :D
ေလထီးနဲ႕ ခုန္တာကေတာ့ မဆိုးဘူး.. ေလထီးမသံုးလည္း ရပါတယ္.. ေအာက္နားေရာက္မွ သစ္ပင္ေတြေပၚခုန္ခ်လိုက္ေပါ့.
ရန္ကုန္ေလဆိပ္က A-380 ဆင္းလို.ရဘူးလား? ဒါဆို စုတ္ၾကီးေပါ့၊ ဟုတ္လား?
ဟားဟား.. A380 မေျပာနဲ႕
747 ေတာင္ ဆင္းလို႕ရတယ္လို႕ပဲ ေျပာထားတာ။ ဘယ္သူမွ မဆင္းဖူးေသးဘူး ထင္တယ္။
Post a Comment