Photobucket

Saturday, October 11, 2008

အျငိမ္မေနခ်င္ေသာ မိတ္ေဆြတို႔အတြက္ အၾကံေကာင္း :P


က်မ က အထက္တန္းျပီးကတည္း က ေက်ာင္းတစ္ဖတ္နဲ႔ အားတဲ့အခ်ိန္မွာ အလုပ္၀င္လုပ္တယ္ ဘြဲ႔ရတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မရဲ႕ လုပ္သက္ အေတြ႔အၾကံဳေၾကာင့္ အလုပ္ က တန္းရပါတယ္…

က်မ အလုပ္က က်မ စရိုက္ နဲ႔လည္း အလြန္ကိုက္ညီပါတယ္ (အထက္လူၾကီးကို ကြန္ပလိန္း တတ္ရတဲ့အလုပ္မို႔ ကိုက္ညီတာပါ:P) လုပ္သက္ရလာ တာနဲ႔အမွ် တစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ က်မ ထင္ထားတာထက္ ရာထူးတတ္ သြားပါတယ္ …

အဲဒီမွာ စေတြ႔တာဘဲ ….လက္ညွိဳးထိုးခါးေထာက္ ဆရာလုပ္ အထက္လူၾကီးကိုကြန္ ပလိန္းတတ္ အလုပ္ထဲမွာ တစ္ျခား ကုမၸဏီ တစ္ခုက လူၾကီးတစ္ေယာက္က ကိုယ့္ကို ဖဲ့ေတာ့မယ္ အရည္ျမင္ရင္ သူ႔ကို က်မ နဲနဲၾက ပ္ေပးလိုက္ ပါတယ္။ တစ္ျခာတစ္ေလ သူေငွးကိုေတာင္ အိမ္စာေပးျပီးၾကပ္ေလ့ရွိပါတယ္… သူေငွးကလည္း က်မနဲ႔ညီအစ္မလို ျဖစ္ေနေတာ့ က်မ စရင္လဲသူက ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ ႔ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ့ အပ်ိဳၾကီးပါ…

ေနာက္ဆံုးသူက က်မ အႏြံတာကိုလဲ အေတာ္သီးခံတတ္တဲ့ သူတစ္ေယာက္မို႔ က်မ အလုပ္မွာေပ်ာ္ပါတယ္… က်မ အာရွ မွာဘဲ က်မ အလုပ္လုပ္ရတာေပ်ာ္တယ္လို႔ေျပာေတာ့ က်မ တို႔ ရံုးခြဲကို အာရွနိုင္ငံေတြမွာ ဖြင့္ဖို႔လုပ္ရင္ က်မ ကို လႊတ္ပါတယ္… ေနာက္ဆံုးက်မ ကို အာရွနိုင္ငံေတြမွာ တာ၀န္ေပးပါတယ္ … ဧျပီလကုန္မွာက်မရဲ႕ အာ၇ွ ခရီးစဥ္ျပီးဆံုးမွာမို႔ က်မ အိမ္ကိုျပန္ရပါေတာ့မယ္…

က်မ တို႔ ကုမၸဏီမွာ က်မလုပ္ရတာက အစည္းေ၀းေ တာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို တတ္ျပီးရင္ ရီ႔ပို႔စ္ေတြျပန္ေရးပို႔ ျပီးရင္ တစ္ျခား ၀န္ထမ္းေတြ ကို မွားၾကားရင္ ခရီးေတြထြက္ ရတာျဖစ္တာမ်ားပါတယ္ ..အဲေတာ့ က်မ သူငယ္ခ်င္းေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက က်မ ကို အားက်တဲ့သူ တစ္ခ်ိဳ႔ရွိပါတယ္ …အျပစ္တင္တဲ့လူေတြလဲအမ်ားၾကီးပါ ..က်မ အိမ္က လင္ေလာင္းက ထိပ္ဆံုးကေနစီးျပီးအျပစ္တင္ပါတယ္…က်မ က အိမ္မွမကပ္တာကိုးအဲေတာ့ မဂၤလာေဆာင္မယ့္ရက္ေတြကို ခဏခဏေရႊ႕ရေတာ့သူလဲ အေတာ္စိတ္ပ်က္ေနပံုရတယ္။

ဒါေပမယ့္ က်မ က က်မ အလုပ္ကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီးလုပ္သလို ေက်နပ္မွဳရွိတယ္။အားက်တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြက နင္လို အလုပ္မ်ိဳး ငါတို႔လဲလုပ္ခ်င္လိုက္တာ တဲ့ "ဟင္ဘာလို႔လဲ လို႔ ေမးေတာ့ အျငိမ္မေနရဘူးေ လွ်ာက္သြားေနရတာတဲ့ ငါတို႔က အဲလို အျငိမ္မေနဘဲ ေလွ်ာက္သြားေနရတဲ့ အလုပ္မ်ိဳးကို ပိုၾကိဳက္တယ္တဲ့"ပထမေတာ့ သူတို႔ ေျပာေတာ့ က်မ သူတို႔ကိုေ ျပလည္ရာေျပလည္ေၾကာင္းရွင္းျပ ပါတယ္ ။သူတုိ႔ ခုခ်ိန္မွာကိုယ္နဲ႔လိုက္ဖတ္မယ့္အလုပ္ေတြရွာသင့္ေၾကာင္းနဲ႔ အက်ိဳးအေၾကာင္းေလးေတြစီေလ်ာ္ေအာင္ေျပာျပပါတယ္….

တစ္ေန႔တစ္ေန ႔ အဲဒီ ျပသနာကိုရွင္းျပရတာ အေတာ္ေမာလာပါတယ္ အားရွိသူတို႔ေတြလာေျပာတာက ငါ တို႔အလုပ္လိုခ်င္တယ္ အျငိမ္ေနရတဲ့အလုပ္မၾကိဳက္ဘူးဆိုတဲ့အသံေတြက က်မ ကို မ်က္စိေနာက္သလို ျဖစ္လာ ပါတယ္သူတို႔ကို လဲ စိတ္ဆိုးမသြားေအာင္ သူတို႔လဲ ေပ်ာ္ေစမယ့္ အေျဖေလးကိုေ၀ငွေပးလိုက္ပါတယ္ ။

က်မအဘိုးေျပာဖူးတာကို သူငယ္ခ်င္း ေတြအားေ၀မွ်လိုက္ပါတယ္ ………

နင္တို႔ အျငိမ္ေနတဲ့ အလုပ္မခ်င္ဘူး တစ္ေနကုန္လွဳပ္ရွားေနတဲ့အလုပ္လုပ္ခ်င္ရင္ ဘတ္စ္ကား စပါယ္ရာသာလုပ္ၾကတဲ့ တစ္ေနကုန္ပုဆိုးစလြယ္သိုင္ ေအာ္ဟစ္ ဖင္ျပဲေအာင္ခရီသယ္ေတြေအာ္ ေခၚ ေငါက္ငမ္း ျပီးကားခေတာင္း ေမာ္ေတာ္ပီကယ္ကို ဆရာ
ဆရာ ေခၚျပီးေခ်ာ့ျပီးပိုက္ဆံေပးရတဲ့ ပုဆိုးစလြယ္သိုင္းျပီး ကားစပါယ္ယာ သာ လုပ္ၾကတဲ့"

ကဲ အျငိမ္ေနတဲ့အလုပ္မလုပ္ခ်င္ၾကသူမ်ား က်မ အဘိုးေပးတဲ့အၾကံဥာဏ္ေလးသာ နားဆင္လိုက္ပါေတာ့
မွတ္သားဖြယ္ရာ အဘုိး အေျဖစကားပါ

တစ္ခ်က္ေလးျပဳံးသြားရင္ကိုေက်နပ္ပါတယ္
ေမသူ

6 comments:

RePublic said...

ကဲ ၊၊ ေကာင္းဗ်ာ ၊၊ ေမသူပိုင္တို႕ လုပ္ခ်က္က ၊၊စပါယ္ရာ လုပ္ရတာလည္း မသက္သာလွပါ၀ူးဗ်ာ ၊၊

Anonymous said...

first of all, this is not funny at all! plus, the way u express some words in burmese seems a bit rude. you dun call " Lin Loung" ( bride-to-be) instead u should hv used " tha toe thar loung" to be more polite! Learn Manners! ok?

ေမသူပိုင္ said...

anonymous!!!Learn How to laugh!! it is most important thing being a human being!!!If You think my writing is rude , I do apologize for that . but I used to mention in my previous post "lin laung" but Every body Understand , I don't mean to be rude or I don't mean to insult anyone!!
Thanks for ur comment .
Once , Thanks again for ur time!!!
Think before you speak coz u sound like giving me a commend , I am sorry I have a rights to do what I want to . I never do what the others ppl want . But I respect all.I never give order to anyone !! Like u said "Learn Manner" So Look at urself in the mirror and says that words
Okay
As ever
MayThu

Kaung Kin Ko said...

အမေလးေလး...ကားစပါယ္ယာ လုပ္ရမယ္တဲ့။ :D

April said...

စပယ္ယာအလုပ္တဲ့ မိုက္တယ္ကြာ။ :P

April said...

အဟီး ...... ကားစပယ္ရာလုပ္ရမယ္တဲ့။ :P