Photobucket

Wednesday, December 17, 2008

တစ္ခါက အခ်စ္ဆုံးသုိ႔ ……..


ရွင့္ကုိ က်မခ်စ္ခဲ့တာ မွားၿပီလုိ႔ သိလုိက္ရတဲ့ အခ်ိန္တုန္းက ေတာ္ေတာ္ ေနာက္မက်ေသးပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ က်မဇြတ္တုိးခဲ့တယ္။ ၀တၱဳေတြထဲမွာလုိ အရာအားလုံးကုိ ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္ ေျပာင္းလဲႏုိင္မယ္လို႔ က်မယုံၾကည္ခဲ့တယ္။ ရွင္လဲ အဲဒီလုိပဲ ယုံၾကည္ခဲ့မွာပါေလ။ ဒါေပမဲ့ လက္ေတြ႕ဘ၀ဆုိတာ ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္ မေျပာင္းလဲႏုိင္ခဲ့ဘူးေလး။ အဓိကအားျဖင့္ေတာ့ ကုိယ့္ရဲ႕ ယံုၾကည္မႈလက္ကုိင္တရားေတြ၊ သူငယ္ခ်င္း၊ ေမာင္ႏွမနဲ႔ မိဘဖိအားေတြဟာ မွ်င္မွ်င္ေလးပဲ ရွိတဲ့ ရွင္နဲ႔ က်မရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းတရားေတြကုိ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ တိကနဲ ျဖတ္သြားခဲ့ၿပီေလ။ ေနာက္ဆံုးရလာဒ္ကေတာ့ က်မရဲ႕ ေန႔စဥ္ဘ၀ထဲမွာ ရွင္ဆုိတဲ့ ေနရာတစ္ခု ကြက္လပ္အျဖစ္နဲ႔ က်န္ရစ္ခဲ့တာေပါ့။ တန္ခုိးဆုိတာရိွရင္ ရွင္ဘယ္လုိေတြးခဲ့မယ္ဆုိတာကုိ က်မေလ ရွင့္ရင္ဘတ္ထဲ ၀င္ၾကည့္ခ်င္မိပါရဲ႕။

ေကာလိပ္စဖြင့္တဲ့ ၾကာသာပေတးေန႔မွာပဲ့ က်မ စာၾကည့္တုိက္ထဲ၀င္လာတုန္း lab report ထုိင္ေရးေနတဲ့ ရွင္က တစ္ခ်က္ၿပံဳးျပခဲ့တယ္။ က်မအဲဒီအၿပဳံးကုိ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မွာ မဟုတ္ဘူး။ အားလုံးရဲ႕ အစဟာ ဒီအၿပံဳးတစ္ခ်က္ေၾကာင့္လုိ႔ ေျပာရင္ ရွင္လဲ ျငင္းဆန္ႏုိင္မွာ မဟုတ္ဘူးေလ။ ရုိးရုိးရွင္းရွင္းပဲ တျခားသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အတူ က်မတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ စာတူတူထုိင္ဖတ္ခဲ့ၾကတယ္။ ဒီသူငယ္ခ်င္းေျခာက္ေယာက္ဟာ က်မရဲ႕ ေကာလိပ္သမုိင္းမွာ ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္လုိ႔ မရတဲ့ အမွတ္တရေတြပါ။

က်မတုိ႔ ေျခာက္ေယာက္ ရုိးရွင္းစြာ အတြဲညီခဲ့ က်တယ္။ အဲဒီတုန္းတဲက ရွင္က်မကုိ စိတ္၀င္စားခဲ့တယ္ဆုိတာ အခုမွ ေက်ာင္းကုိ ေရာက္လာတဲ့ SATက လဲြလုိ႔ အေမရိကန္ cultureကုိ ဘာမွ မသိတဲ့ ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ က်မ ဘယ္လုိလုပ္သိခဲ့ရမွာလဲ ရွင္ရယ္။ က်မ ရုိးသားစြာပဲ အရမ္းခင္ဖုိ႔ေကာင္းၿပီး ကူညီတတ္တဲ့ အစ္ကုိတစ္ေယာက္လုိ႔ သတ္မွတ္ခဲ့တယ္။ က်မတုိ႔ ေျခာက္ေယာက္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာအခ်ိန္ေတြကုိ ျဖတ္သန္းခဲ့တယ္။

ဒီၾကားထဲမွာေတာ့ က်မသိလုိက္ရတာက က်မက လဲြလုိ႔ က်န္တဲ့ ငါးေယာက္လုံး ခရစ္ယာန္ေတြဆုိတာပါပဲ။ အေပၚယံမွာ ဘာသာေရးကုိင္းရႈိင္းတဲ့ ဗုဒၵဘာသာတစ္ေယာက္လုိ႔ မထင္ရက္စရာျဖစ္တဲ့ က်မကုိ သူတုိ႔ ဘာသာေရးယုံၾကည္လာဖုိ႔ သြတ္သြင္းခဲ့တာေလ။ ဒါေပမဲ့ က်မနဲ႔ စကားေတြ အၿမဲေျပာေနတဲ့ ရွင္က က်မအေၾကာင္းေတြ ယုံၾကည္မႈေတြကုိ သိေနခဲ့တယ္။ ရွင္ကုိယ္တိုင္ေတာင္ ေတာင္အာဖရိကမွာ ႏွစ္ႏွစ္တိတိ သာသနာျပဳထားတဲ့ ခရစ္ယာန္တစ္ေယာက္ျဖစ္ရဲဲ႕သားနဲ႔ က်မကို္ ကာကြယ္ေပးခဲ့တယ္။ “ကုိယ္ယုံၾကည္ရာကုိသာ ယံုၾကည္ပါ။ ဘာသာေရးေၾကာင့္ ငါတုိ႔ ကဲြသြားစရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး” လုိ႔ ေျပာခဲ့တာ ဘယ္သူလဲဆုိတာ က်မအခု ေမ့ခ်င္ေနၿပီ။

ရွင္ဟာ က်မရဲ႕ အခ်စ္ဆုံး သူငယ္ခ်င္း၊ အားကုိးအရဆုံးအစ္ကုိတစ္ေယာက္။
ေက်ာင္းတက္စ ပထမႏွစ္ရဲ႕ အေမွာင္မုိက္ဆုံးအခ်ိန္ေတြမွာ ရွင္ရွိေနခဲ့တယ္။ က်မဆုိးသမွ် ရွင္ခံခဲ့တယ္။ ကုိယ့္အတန္းကုိ ဖ်က္ၿပီး က်မရဲ႕ အိမ္စာေတြကုိ ကူလုပ္ေပးခဲ့တယ္။ စာေမးပဲြခန္းထဲမွာ က်မရဲ႕ ရုိးရုိး calculatorနဲ႔ ရွင့္ရဲ႕ graphing calculatorကုိ ရွင္လဲေပးခဲ့တယ္။ က်မတုိ႔ရဲ႕ မ်ားျပားလွတဲ့ text ေတြကုိ ရွင္ေမ့ႏုိင္ပ့ါမလား။ နာမည္ႀကီး rock band တစ္ခု က်မတုိ႔ ၿမဳိ႕မွာ လာဆုိမယ္ဆုိေတာ့ ရွင္ပုိက္ဆံႏွစ္ရာေက်ာ္ အကုန္ခံၿပီး က်မ သြားခ်င္လြန္းတာကုိ လုိက္ပုိ႔ေပးခဲ့တယ္။ ေကာ္ဖီဆုိ အနံ႔ေတာင္ မႀကိဳက္တဲ့ရွင္ Starbucks မွာ က်မနဲ႔ စာတူတူ လုိက္ဖတ္ခဲ့တယ္။

ေနာက္ semester မွာ က်မ ၾကက္ေတာင္ရုိက္လုိ႔ အတန္းခ်ိန္ေျပာင္းေတာ့ သုံးနာရီမ်ားေတာင္ အလယ္မွာ လပ္ေနတာကုိ မညီးမညဴ က်မနဲ႔တူတူ အတန္းလုိက္တက္ခဲ့တယ္။ ပထမႏွစ္တစ္ႏွစ္လုံး ရွင္က်မအတြက္ ရွိေနေပးခဲ့ၿပီး က်မကုိ ဘာမွ ဖြင့္မေျပာပဲ ေနႏုိင္တာကုိ အံ့ၾသမိပါရဲ႕။ ေနာက္မွ ရွင့္အခန္းေဖာ္ဆီက ဘာသာေရးအယူအဆေတြေၾကာင့္ ရွင္ဖြင့္မေျပာခဲ့တာပါလုိ႔ သိလုိက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ က်မရွင့္ကုိ ခ်စ္မိေနပါၿပီ။

ေက်ာင္းႀကီးပိတ္လုိ႔ ေႏြေရာက္ေတာ့ ရွင္တျခားနယ္မွာ အလုပ္သြားလုပ္ေတာ့လဲ က်မတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ အခင္အမင္မပ်က္ text ေတြ ရုိက္ခဲ့ၾကတယ္ေလ။ က်မ ရွင့္အလုပ္အေၾကာင္းေတြကုိ နားေထာင္ရတာမက္ေမာသလုိ က်မရဲ႕ သုေတသနlabထဲက အေၾကာင္းေတြကလဲ ရွင့္အတြက္ မပ်င္းေစရဘူးေပါ့။ ဒါေပမဲ့ က်မ တစ္ေယာက္ေသာသူကုိ ရွာေတြ႕ခဲ့တယ္။ က်မနဲ႔ ေမဂ်ာတူ အတန္းတူ senior တစ္ေယာက္ကုိ ခရီးတစ္ခုအတူတူသြားရင္းနဲ႔က ေတြ႕ခဲ့တယ္။ သူလဲ ရည္းစားမရွိ၊ က်မလဲ single။ ဒီေတာ့လဲ...။

ဒုတိယႏွစ္ေက်ာင္းျပန္ဖြင့္ေတာ့ က်မတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ အဂၤါေန႔တုိင္း ထမင္းတူတူစားခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ တစ္ခုေသာ အဂၤါေန႔မွာေတာ့ သူ႔ကုိ ရွင္နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးဖုိ႔ ေခၚလာခဲ့တယ္။ အဲဒီေန႔ကုိေတာ့ က်မ ေမ့လုိ႔ရမွာ မဟုတ္ဘူး။ ကုိယ့္ရဲ႕ လက္ရွိရည္းစားကုိ အရမ္းခင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ေပးေတြ႕တာ သမားရုိးက် ျဖစ္စဥ္တစ္ခုေလ။ ခင္တတ္တဲ့ ရွင္ဟာ စကားဟ,ဟေတာင္ မေျပာခဲ့ဘူးေလ။

ေအာက္တုိဘာတစ္ရက္ေန႔, ရွင္ေမြးေန႔မွာ က်မတစ္ေယာက္ထဲကုိပဲ ဖိတ္ခဲ့တယ္ဆုိတာ က်မ မသိရရုိးအမွန္ပါ။ ရွင္က်မကုိ ဖြင့္ေျပာခဲ့တယ္။ ပထမေတာ့ က်မေနာက္ေနတယ္ ထင္လုိ႔ ပ်က္ရယ္ျပဳခဲ့တယ္ေလ။ “ငါ မင္းရဲ႕ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖု႔ိ အရည္အခ်င္းမရွိဘူးလား”လုိ႔ ေမးလုိက္တဲ့ အခိုက္အတန္႔မွေတာ့ က်မရဲ႕ ႏွလုံးေသြးေတြ ရပ္တန္႔သြားၿပီ။ က်မ ဦးေႏွာက္ရဲ႕ ဆုံးျဖတ္ခ်က္မပါပဲ အခိုက္အတန္႔ေလးမွာတင္ ေခါင္းညိတ္မိခဲ့တယ္။ အံ့ၾသတုန္လႈပ္ေနတဲ့ က်မရယ္၊ ဟင္းပန္းကန္ေတြရယ္၊ ဖေယာင္းတုိင္မီးထြန္းထားတဲ့ cupcake ေသးေသးေလးရယ္ေရွ႕မွာ ရွင္ကေတာ့ တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ပဲ က်မကုိ ရည္းစားနဲ႔ အဆုံးသတ္ဖုိ႔ တုိက္တြန္းခဲ့တယ္။

က်မဟာ လူေသတစ္ေယာက္လုိပဲ ေသြးေအးေအးနဲ႔ပဲ ရည္းစားကုိ ျဖတ္ခဲ့တယ္။ ေဆးမိထားတဲ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္တစ္ေယာက္လုိပဲ ရွင့္ကုိ လက္ခံမိခဲ့ပါတယ္။ က်မ ရွင္နဲ႔ ရွိေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြတုိင္းကုိ တန္ဖုိးမျဖတ္ႏုိင္ခဲ့ဘူး။ ရွင့္ရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲမွာပဲ တစ္ခ်ိန္လုံးေနခ်င္မိခဲ့တယ္။ ႏွစ္ေယာက္လံုးေက်ာင္းစာေတြ အလုပ္ေတြနဲ႔ ပိေနတာေတာင္ အခ်ိန္ေပးႏုိင္ခဲ့တယ္ေလ။ က်မေလ ေသာၾကာနဲ႔ စေနေန႔ေတြကုိပဲ တစ္ပတ္လုံးတမ္းတေနမိတယ္။ တနဂၤေႏြတုိင္းက်ရင္ေတာ့ က်မတစ္ေယာက္ထဲပဲ က်ိတ္ၿပီး ေနာက္တစ္ပါတ္ေသာၾကာကုိ မက္ေမာမိခဲ့တယ္။ ရွင္ကေတာ့ ရွင့္ဘုရားေက်ာင္းမွာ တေနကုန္က်မကုိ ေမ့ေနမွာပါ။

က်မ Thanksgiving တုိင္းကုိ မုန္းမိေနမွာ အမွန္ပါ။ အဲဒီေန႔ဟာ က်မအိမ္မက္က ႏုိးလာတဲ့ေန႔ေပါ့။ Thanksgiving မတုိင္ခင္ ရွင့္အိမ္က မိသားစုနဲ႔ ေတြ႕ဖု႔ိ က်မကုိ ဖိတ္ခဲ့တယ္။ အံ့ၾသျခင္းေတြနဲ႔ အတူ က်မေၾကာက္လန္႔ခဲ့တယ္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ဒါဘာအဆင့္လဲလုိ႔ ေမးခဲ့တယ္။ “ေနာင္အတြက္ လက္တဲြဖုိ႔ ရည္ရြယ္ထားတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကုိ မိဘနဲ႔ ေပးေတြ႔ခ်င္တာ။” က်မတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္စကားေတြ အမ်ားႀကီးေျပာခဲ့တယ္ေလ။ ဘုရားေက်ာင္းမွာ လက္ထပ္မွ အိမ္ေထာင္က်တယ္လုိ႔ ယုံၾကည္တဲ့ ရွင္နဲ႔ ခရစ္ယာန္ဆုိ ဘာသာေျပာင္းဖုိ႔ အိမ္မက္ေတာင္ မမက္တဲ့ က်မတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ တင္းမာခဲ့ၾကတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ႏွစ္က မင္းယုံၾကည္ရာကုိ ယုံၾကည္ပါဆုိတဲ့ စကားတစ္ခြန္းေၾကာင့္ က်မရွင့္ကုိ
လြတ္လြတ္လပ္လပ္ခ်စ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီေန႔ကေတာ့ ရွင့္အိမ္ကိုလုိက္လည္ဖုိ႔ က်မ "အဆင္သင့္ မျဖစ္ေသးဘူး"ဆုိတဲ့ စကားတစ္ခြန္းနဲ႔ က်မတုိ႔ အဆုံးသတ္ခဲ့ၾကတယ္။ ရွင္ဟာ ေသြးေအးတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္လား။ ရွင္က်မကုိ တိကနဲပဲ အဆက္အသြယ္ျဖတ္ခဲ့တယ္။ ေနႏိုင္ရက္သူရယ္။ က်မကေတာ့ေလ ေန႔စဥ္ဘ၀မွာ ရွင္တစ္ေယာက္မရွိေတာ့ ဟာကြက္က်န္ခဲ့တယ္။ ရွင္က်မကုိ ဖုန္းမေခၚဘဲ မေတြ႕ဘဲ ေနႏုိင္ရက္တယ္ေနာ္။ ဘာသာတရားဆုိတာ ဘ၀မွာ ႀကီးစုိးတာ အမွန္ပါ။ ဒါေပမဲ့ ဒီေလာက္ေတာင္ပဲလား…….

အိပ္မရတဲ့ ညေတြ၊ က်ခဲ့ရတဲ့ မ်က္ရည္ေတြ၊ စုတ္ျပတ္သတ္ေနတဲ့ စာေမးပဲြအမွတ္ေတြၾကားမွာ က်မ အခန္းေဖာ္ေတြ က်မ သတ္ေသသြားမွာစုိးလုိ႔ တစ္နာရီတစ္ခါ လာေစာင့္ၾကည့္ေနခဲ့ၾကတယ္။ မ်က္ႏွာက်က္ကုိ ပက္လက္လန္ၿပီး အတုိင္းသား ၾကည့္ေနတဲ့ က်မကုိ ရူးသြားၿပီလုိ႔ ထင္မွတ္ခဲ့က်တယ္။

က်မေနႏုိင္သြားပါၿပီ။ ရွင္ဆုိတာ က်မရဲ႕ ပုံရိပ္တစ္ခုပါ။ ရွင့္နာမည္ကုိ ၾကားလုိက္တုိင္း က်မႏွလုံးသားထဲ တဆစ္ဆစ္နာက်င္ေနဆဲပါ။ ဒါေပမဲ့ က်မ ရွင့္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတစ္ေယာက္အျဖစ္ ရပ္တည္သြားဖုိ႔ က်မဆုံးျဖတ္လုိက္ပါၿပီ။ ရွင္နဲ႔ ဘာသာတူမိန္းကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ လက္ထပ္ပြဲမွာ ရွင္၀ယ္ေပးခဲ့တဲ့ ၀တ္စုံလွလွေလး၀တ္ၿပီး ပြဲတက္ႏုိင္ဖုိ႔ က်မေလ, က်မ အတတ္ႏုိင္ဆုံး ႀကိဳးစားသြားမယ္ဆုိတာ ရွင္သိေစခ်င္ပါတယ္။

Sketch တစ္ခ်ိဳ႕မွ
ေပဖူးလႊာ

16 comments:

Tea said...

A Love Story ... sad one .. two people said "goodbye" to love just because they have different religion!! FRANKLY, I do not think the religion difference is not a matter in "LOVE." But, there are still SO MANY lovers on this planet who just broke their relationships into pieces just because of that reason! :(

Tea said...
This comment has been removed by the author.
ေမသူပိုင္ said...

ေပဖူးေရ
စာကိုစဖတ္လုိက္ကတည္းက ေပဖူးလက္ရာမွန္းတန္းသိတယ္။
ဇာတ္လမ္းေလးက အရမ္းေကာင္းတယ္
ဘာသာေရးဆိုတဲ့ အတားအဆီးထက္ အသိုင္းအ၀ိုင္းဆိုတဲ့ အတားအဆီးက ပိုအားသာသြားတာပါ
ဇာတ္လမ္းေလးက အရမ္းကိုေကာင္းတယ္
ေလးစားခင္မင္လ်က္
ေမသူ

ကိုရင္ေနာ္ခင္ေလးငယ္ said...

ေပႀကီးေရ....
အရမ္းကို ဖတ္လို႔ေကာင္းတဲ့ စာေလးတစ္ပုဒ္ပါ
အရမ္းေတာ္တယ္..
ဒီလိုအေရးေလးေတြ ေနာက္ထပ္ အမ်ားႀကီးဖတ္ပါရေစ..
သတိေတြလည္းအရမ္း ရေနတယ္ေနာ္..

အျမဲတမ္း..
ကိုရင္၊ ခင္ေလး၊ ကေလးေလး

အိတာ said...

ဘာသာေရးကလည္းတားဆီးနိုင္တာပဲေနာ္...
လူသားတိုင္းသူ ့ဘ၀မွာ အခ်စ္ဆံုးတစ္ေယာက္ေတာ့ရွိတတ္ၾကပါတယ္ေဒၚေပဖူးလႊာ... အားတင္းထား...

PP said...

ႀကီးေဒၚ အိတာ
do u think am i the one crying like that??
No Way!!!
but i do dump guys cold-blooded.
muahahahahha :D
but religion do matter and I regret this! :(

Anonymous said...

ဘာသာတူဘဲ ေကာင္းပါတယ္... ပိုအဆင္ေျပႏိုင္လိမ့္မယ္..

Anonymous said...

I couldn't accept religion being a factor that is hindering love or relationship or marriage... I don't understand why. I'm either probably not devoted enough to any religion or haven't met any religious boyfriends, it never was a problem but this is a sad story...

Moe Myint Tane said...

ဇာတ္လမ္းကို စဖတ္မိျပီးတည္းက ျပီးတဲ႔အထိဖတ္ခ်င္တဲ႔ စိတ္ျဖစ္သြားတယ္။ တကယ္ကို ဆြဲေဆာင္မႈအျပည္႔ရွိတဲ႔ အေရးအသားပါဘဲ။ ဇာတ္လမ္းေလးလည္းေကာင္းတယ္။ ေလာကရဲ႕ ဓမၼတရား၊ လူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ၊ ပတ္၀န္းက်င္အသိုင္းအ၀ိုင္း ဒါေတြကို ဇာတ္အိမ္တည္ျပီး ေရးသားထားတဲ႔ ဇာတ္လမ္းေကာင္းေလးပါ။ အေရးအသားနဲ႔ ဇာတ္လမ္းဇာတ္အိမ္ ခိုင္မာစြာတည္ေဆာက္တတ္မႈကို ေလးစားပါတယ္ဗ်ာ။


စိတ္၏ေစရာနာခံေလေသာ
မိုးျမင္႔တိမ္

သိပံၸေမာင္ပိန္ said...

A great tragedy with a touching beginning. The ending is unexpected, but a bit abrupt.

Suburban Area said...

bravo!
the bEst of oNe.
Happy new year...

မီးေတာင္ said...

စိတ္နဲ႕ေရာ ႏွလံုးသားနဲ႕ေရာခံစားသြားပါတယ္ ။ း)

Doughnut IO said...

ဗုဒၶဘာသာ၀င္တစ္ေယာက္ဟာ ခရိယာန္ဘုရားရွိခုိးေက်ာင္းမွာ လက္ထပ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါဟာ သရဏဂံုလဲ မပ်က္သလုိ ဘာသာလဲ ေျပာင္းစရာ မလုိပါဘူး။ အမွန္ေတာ့ I Do မေျပာခင္ ေျပာရတဲ့စာေတြပါ ေျပာမယ္ဆုိရင္ တကယ့္ကုိ ႏွစ္သိမ့္ ၾကည္ႏူးစရာပါပဲ။

တကယ္ခ်စ္တဲ့ ခရိယာန္ရင့္မာႀကီးေတြလဲ ဘုန္းႀကီးကို ရွိခုိးၿပီး သံဃာကုန္ဆြမ္းေကၽြးလုိ႕ မဂၤလာပြဲ ဆင္ႏႊဲတာလဲ ေတြ႕ဖူးပါရဲ႕ဗ်ာ။

သားသမီးအေရးကေတာ့ ... ကၽြန္ေတာ့္ ဘေလာ့ဂ္မွာ လာဖတ္ခ်ည္ဗ်ာ။ မေရးရေသးဘူး။ မၾကာမီ လာမည္ေပါ့။

Z said...

စိတ္မေကာင္းစရာေလးပါပဲ...ခ်စ္တုန္းက ဒီေလာက္ခ်စ္ခဲ့ျပီး...
ဘာသာမတူတာေၾကာင့္ခြဲလိုက္ရတယ္ဆုိတာ...
နည္းနည္းေတာ့ ဘ၀င္မက်စရာပဲ...ဒါေပမယ့္လည္း...ဒါက ျဖစ္တတ္ၾကတာပါပဲ..
အခ်စ္ဆုိတာမ်ဳိးက..ဘာသာတူ၊ လူမ်ဳိးတူတဲ့ လူေတြနဲ့မွ ေရြးျပီး ျဖစ္လာတာမဟုတ္ေတာ့ ခက္ပါရဲ့ေနာ္ =[

Anonymous said...

im not sure if its a true story or fiction. but ive seen many couples who believe in different religions in real life. they get along pretty good. they go to church and monastery together.i think as long as they respect each other and their religions, i am pretty sure they will have a wonderful marriage.

oh well ..but some people are very hardcore religious.

anyway, its not a bad post to read tho.

Unknown said...

အရမ္းေကာင္းတဲ ့ဇတ္လမ္းေလးပါ....မၽ်ေ၀ခံစားေပးပါ
တယ္....ဘာသာေရးေၾကာင္ ့အရမ္းခ်စ္သူနွစ္ဦးလမ္းခြဲ
သြားရတာကုိမတင္မက်ေတာ ့ျဖစ္မိတယ္ဗ်ာ
အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ ့သူေတြဟာေနာက္ဆုံးအေျဖတခုထိ
နားလည္မူွ ့နဲ ့ေဆြးေႏြးသင္ ့ပါတယ္.....ကုိယ္ ့ကုိးကြယ္
မူ ့နဲ ့ကုိယ္ ကုိယ္ယုံၾကည္ရာကုိးကြယ္ၿပီးလက္တြဲၾကတဲ ့
သူေတြကုိ ေတြ ့ဖူးလုိ ့ပါ...ဇတ္လမ္းထဲကလုိအျပင္မွာ
တကယ္ရွိရင္တကယ္စိတ္မေကာင္းစရာပါပဲ........